Realizacja zamówienia:
Jak złożyć zamówienie?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jak sprawdzić status zamówienia? Oznaczenia statusów zamówienia.
Jak otrzymać fakturę VAT?
Jak wybrać inny adres dostawy niż na fakturze VAT?
Gdzie znajdę dowód zakupu?
Wysyłka
Dostępne metody dostawy
Jaki jest termin dostawy mojego zamówienia?
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Jak złożyć zamówienie z dostawą InPost
Jak złożyć zamówienie z dostawą kurierem GLS
Jak złożyć zamówienie z odbiorem osobistym
Ile mam czasu na odebranie przesyłki z Paczkomatu InPost?
Jak odebrać zamówienie z Paczkomatu InPost?
Jak działa dostawa zamówienia Paczka w Weekend InPost?
Dlaczego nie mogę wybrać dostawy Paczka w Weekend InPost?
Czy mogę wybrać konkretny dzień, w którym chcę otrzymać zamówienie z dostawą Paczka w Weekend?
Ile mam czasu na odebranie przesyłki z Paczkomatu InPost w przypadku Paczka w Weekend?
Co w przypadku niedostarczenia zamówienia we wskazanym terminie Paczka w Weekend?
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone przez Kuriera GLS?
Co w przypadku gdy Kurier GLS nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zamówienia?
Jak skontaktować się z Kurierem GLS?
Kiedy moje zamówienie mogę odebrać w sklepie stacjonarnym?
Ile mam czasu na odebranie przesyłki w sklepie stacjonarnym?
Płatności
Jakie są dostępne metody płatności?
Jak wybrać odpowiednią metodę płatności?
Jak opłacić zamówienie przez Przelewy24?
Jak opłacić zamówienie przez PayU?
Jak opłacić zamówienie przez BLIK?
Co to jest i jak działa PayPo?
Jak opłacić zamówienie przez PayPo?
Jak opłacić zamówienie kartą płatniczą?
Jak opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym (wpłata na konto)?
Skąd wziąć dane do przelewu za zamówienie?
Jak mogę opłacić zamówienie przy odbiorze w sklepie stacjonarnym?
Zapomniałem opłacić zamówienie i chce to zrobić teraz. Jak mogę opłacić zamówienie?
Zapomniałem opłacić zamówienie i chce to zrobić teraz. Jak mogę opłacić zamówienie?
Promocje i rabaty
Jakie są dostępne promocje i rabaty?
Jak skorzystać z dostępnego rabatu?
Jak mogę zapisać się do Newslettera aby otrzymać rabat?
Gdzie znajdę rabat za zapis do Newslettera?
Co w przypadku gdy nie otrzymam rabatu za zapis do Newslettera?
Co w przypadku gdy dany rabat nie działa?
Użyty rabat nie obniżył ceny wszystkich produktów, dlaczego? Kod rabatowy nie działa?
Co w przypadku wykorzystania rabatu i zwrotu zamówienia? Czy mogę wykorzystać kod jeszcze raz?
Posiadam kilka kodów rabatowych – czy mogę ich użyć w jednym zamówieniu?
Uwagi do zamówienia
Co w przypadku gdy otrzymałem niepełne zamówienie?
Dlaczego otrzymałem niepełne zamówienie?
Co w przypadku gdy zapomniałem dodać uwagi do zamówienia?
Jak modyfikować złożone zamówienie?
Zwroty lub wymiana
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Jak dokonać zwrotu części zamówienia?
Jaki dokument zwrotu muszę wypełnić?
Gdzie znajdę dokument zwrotu do wypełnienia?
Na jaki adres należy wysłać zwrot towaru?
Co robić w przypadku odesłania zamówienia bez wypełnionego dokumentu zwrotu?
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Jak dokonać wymiany produktu?
Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie?
Dlaczego mój zwrot został odrzucony?
Reklamacje
Jak zgłosić reklamacje produktu?
Jaki dokument reklamacji muszę wypełnić?
Gdzie znajdę dokument reklamacji do wypełnienia?
Na jaki adres należy wysłać produkt z reklamacji?
Co robić w przypadku odesłania zamówienia bez wypełnionego dokumentu reklamacji?
Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?
Jaki jest termin rękojmi?
Czy wymiana produktu na nowy wydłuża termin rękojmi o następne 2 lata?
Dlaczego sklep zwrócił mi środki, pomimo żądania wymiany towaru na nowy?
Twoje konto
Jak utworzyć konto w sklepie?
Jak zalogować się na konto?
Jak usunąć moje konto?
Jak dodać produkty do ulubionych?
Gdzie znajdę ulubione produkty?
Zapomniałem hasła do konta, co zrobić?
Jak zmienić ustawienia mojego konta?
Moje zamówienia
Jak zapisać się do Newslettera – subskrypcja
Przydatne informacje
Jak mogę dostać powiadomienie o dostępności?
Jak wystawić opinię za zamówienie?
Jak wystawić opinię otrzymanym produktom?
Jak skontaktować się ze sklepem?
Jak zgłosić błąd w działaniu sklepu?
Jak zgłosić brak danych nt. produktu?
Jak dobrać rozmiar prześcieradła?
Co jeśli materac jest większy lub mniejszy?
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji Twoje zamówienia jest liczony od daty złożenia zamówienia, do dnia odebrania zamówienia przez kuriera. Każdy produkt ma przypisany termin realizacji. Możesz go znaleźć na karcie produktu, w prawej kolumnie:
Zawsze otrzymasz wiadomość mailową gdy tylko zamówienie zostanie odebrane przez kuriera i jest już w drodze do Ciebie.
Jak sprawdzić status zamówienia? Oznaczenia statusów zamówienia?
Gdy tylko zmieni się status Twojego zamówienia, otrzymasz informacje na podany w zamówieniu adres email.
Jeżeli zamówienie zostało złożone przez konto w sklepie, wszystkie zamówienia znajdziesz w zakładce ‘Moje konto’, potem 'Zamówienia'. Aktualny status znajduje się w szczegółach konkretnego zamówienia.
Maksymalny termin dostawy jest zawsze widoczny na karcie danego produktu, po prawej stronie zdjęcia produktu.
Aktualny status wysyłki zamówienia jest również widoczny w wiadomościach, które wysyłamy na podany podczas zamówienia Twój adres e-mail. Gdy zostanie on zmieniony, od razu zostaje wysłana do Ciebie automatyczna wiadomość o zmianie statusu.
Zapoznaj się z informacjami na stronie REALIZACJA ZAMÓWIENIA
UWAGA! Jeżeli termin dostawy w różnych produktach jest inny, zamówienie może zostać wysłane do Ciebie w osobnych przesyłkach, abyś nie musiała/musiał czekać dłużej na całość zamówienia tylko mogła/mógł cieszyć się jak najszybciej z zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. O każdej dostawie będziesz wiedzieć z wiadomości e-mail.
Podczas składania zamówienia w zakładce ‘Dane adresowe’ wybierz opcję ‘firma’ i uzupełnij dane do faktury.
Jak wybrać inny adres dostawy niż na fakturze VAT?
Po wybraniu opcji otrzymania faktury VAT i wypełnieniu danych, poniżej danych zaznacz pole ‘Inny adres wysyłki’ i wypełnij dane adresu dostawy zamówienia.
Dowód zakupu otrzymasz automatycznie na adres email, który wpisałeś podczas składania zamówienia. Jeżeli dowód zakupu nie został dostarczony, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Każdy produkt ma odpowiednio dopasowane metody dostawy. W większości produktów masz do wyboru 5 form dostawy: InPost Paczkomaty 24/7, Paczka w Weekend – InPost, Kurier GLS - płatność z góry, Kurier GLS - płatność za pobraniem, Odbiór osobisty.
W przypadku większych gabarytowo produktów, nie ma możliwości dostawy do Paczkomatu InPost ponieważ produkt nie zmieści się do żadnej ze skrzynek InPost.
Jaki jest termin dostawy mojego zamówienia?
Termin dostawy Twojego zamówienia możesz sprawdzić na karcie produktu, który został zamówiony.
Więcej o realizacji zamówienia znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/realizacja-zamowienia
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Gdy zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki i przygotowana zostanie etykieta wysyłki, otrzymasz wiadomość na wskazany adres email.
Aby sprawdzić po numerze przesyłki gdzie znajduje się aktualnie zamówienie wejdź na stronę: https://darymex.pl/sledzenie-przesylki
Jak złożyć zamówienie z dostawą InPost
Podczas składania zamówienia w zakładce ‘Dostawa’ w koszyku, wybierz opcję InPost Paczkomaty 24/7 lub Paczka w Weekend.
Jak złożyć zamówienie z dostawą kurierem GLS
Podczas składania zamówienia w zakładce ‘Dostawa’ w koszyku, wybierz opcję ‘Kurier przelew’ lub ‘Kurier GLS pobranie’.
W kolejnym kroku w zakładce ‘Dane adresowe’ wypełnij dane do wysyłki.
Jak złożyć zamówienie z odbiorem osobistym
Podczas składania zamówienia w zakładce ‘Dostawa’ w koszyku, wybierz opcję ‘Odbiór osobisty’.
Ile mam czasu na odebranie przesyłki z Paczkomatu InPost?
Twoje zamówienie oczekuje na odebranie z Paczkomatu przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości SMS.
Jak odebrać zamówienie z Paczkomatu InPost?
Po dostarczeniu przesyłki do paczkomatu otrzymasz sms z 6-cyfrowym kodem. Przy paczkomacie wpisz swój numer telefonu oraz otrzymany kod, po czym otworzy się szafka z Twoim zamówieniem.
Więcej informacji znajdzie na stronie InPost: https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie
Jak działa dostawa zamówienia Paczka w Weekend InPost?
Dostawa zamówienia w weekend do Paczkomatu InPost jest możliwa we wszystkich produktach, w dniach w których termin dostawy zgadza się z nadchodzącym weekendem. Na przykład gdy produkt ma czas realizacji 48 godzin, możliwość dostawy w weekend będzie w tym produkcie widoczna w czwartek oraz piątek, ponieważ 48 godzin mieści się w przedziale soboty i niedzieli. Możliwość wyboru kończy się w piątek po 12:00.
Dlaczego nie mogę wybrać dostawy Paczka w Weekend InPost?
W naszym sklepie dostawa w weekend jest dostępna od czwartku 15:00 do piątku 12:00. W przypadku zamówienia produktu w poniedziałek o 12:00 z czasem wysyłki 4 dni, opcja dostawy Paczka w Weekend pojawi się w koszyku do wyboru, ponieważ przesyłka wypada w piątek o 12:00. Jeżeli jednak do zamówienia dodasz kolejny produkt z czasem wysyłki wynoszącym 7 dni, opcja w koszyku nie będzie dostępna, ponieważ czas wysyłki przekracza czas dostępności dostawy w weekend (w tym przypadku przypada w następny poniedziałek).
Czy mogę wybrać konkretny dzień, w którym chcę otrzymać zamówienie z dostawą Paczka w Weekend?
Nie ma takiej możliwości. O dostarczeniu zamówienia do paczkomatu otrzymasz wiadomość SMS, po czym będziesz mieć 48 godzin na odbiór zamówienia.
Ile mam czasu na odebranie przesyłki z Paczkomatu InPost w przypadku Paczka w Weekend?
Twoje zamówienie oczekuje na odebranie z Paczkomatu przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości SMS.
Co w przypadku niedostarczenia zamówienia we wskazanym terminie Paczka w Weekend?
W przypadku niedostarczenia zamówienia w weekend, Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone zazwyczaj w najbliższym kolejnym dniu roboczym.
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone przez Kuriera GLS?
Po odebraniu zamówienia przez kuriera otrzymasz wiadomość email o zmianie statusu. Otrzymasz również wiadomość email od GLS z danymi nt. dostawy oraz kontakt do kuriera, który dostarczy Twoje zamówienie. Czas realizacji dostawy trwa zazwyczaj max 48 godzin.
Możesz śledzić swoje zamówienie po otrzymaniu numeru etykiety tutaj: https://darymex.pl/sledzenie-przesylki
Co w przypadku gdy Kurier GLS nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zamówienia?
Kurier GLS podejmuje 2 próby dostarczenia Twojego zamówienia. W przypadku braku możliwości dostawy zamówienie wraca do magazynu naszej firmy.
Możesz śledzić swoje zamówienie po otrzymaniu numeru etykiety tutaj: https://darymex.pl/sledzenie-przesylki
Jak skontaktować się z Kurierem GLS?
Po odebraniu zamówienia przez Kuriera GLS otrzymasz wiadomość email o transporcie wraz z danymi kuriera, który będzie odpowiedzialny za dostarczenie zamówienia. Możesz się z nim kontaktować dowolnie.
Kiedy moje zamówienie mogę odebrać w sklepie stacjonarnym?
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru w sklepie, otrzymasz wiadomość na wskazany adres email o zmianie statusu zamówienia i możliwości odbioru w sklepie stacjonarnym.
Ile mam czasu na odebranie przesyłki w sklepie stacjonarnym?
Twoje zamówienie będzie spokojnie i cierpliwie czekać na Ciebie. W przypadku braku odbioru, będziemy się z Tobą osobiście kontaktować co dalej robimy z zamówieniem.
Jakie są dostępne metody płatności?
Więcej informacji o metodach płatności znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/formy-platnosci
Jak wybrać odpowiednią metodę płatności?
W koszyku zakupowym i wybraniu formy dostawy, w kolejnej zakładce ‘Płatność’ możesz wybrać odpowiadającą Ci formę płatności.
Jak opłacić zamówienie przez Przelewy24?
Po wybraniu opcji Przelewy24 i zakończeniu kroków zakupowych, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności Przelewy24. Postępuj wtedy zgodnie z instrukcjami na Przelewy24.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Przelewy24: https://www.przelewy24.pl/blog/platnosci-krok-po-kroku
Jak opłacić zamówienie przez PayU?
Po wybraniu opcji PayU i zakończeniu kroków zakupowych, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności PayU. Postępuj wtedy zgodnie z instrukcjami na PayU.
Jak opłacić zamówienie przez BLIK?
Po wybraniu opcji Płatności elektronicznych i zakończeniu kroków zakupowych, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności Przelewy24. Wybierz z dostępnych opcji możliwość płatności BLIK i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Więcej informacji znajdziesz na stronie BLIK tutaj: Jak płacić BLIK.
Co to jest i jak działa PayPo?
Więcej informacji na temat PayPo znajdziesz na stronie właściciela: https://paypo.pl/
Jak opłacić zamówienie przez PayPo?
Po wybraniu opcji PayPo i zakończeniu kroków zakupowych, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności Przelewy24. Wybierz z dostępnych opcji możliwość płatności PayPo i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Więcej informacji znajdziesz na stronie PayPo: https://paypo.pl/home/jaktodziala
Jak opłacić zamówienie kartą płatniczą?
Po wybraniu opcji Karty płatniczej i zakończeniu kroków zakupowych, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności Przelewy24. Wybierz z dostępnych opcji możliwość płatności Karta płatnicza i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym (wpłata na konto)?
W koszyku zakupowym w zakładce ‘Płatności’ wybierz ‘Przelew tradycyjny’ i przejdź dalej. Po zakończeniu składania zamówienia wejdź na swój bank i wykonaj przelew. Dane do przelewu znajdziesz tutaj: https://darymex.pl/formy-platnosci
Skąd wziąć dane do przelewu za zamówienie?
Dane do przelewu znajdzie na stronie: https://darymex.pl/formy-platnosci
Jak mogę opłacić zamówienie przy odbiorze w sklepie stacjonarnym?
Przy odbiorze zamówienia w sklepie stacjonarnym możesz zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.
Zapomniałem opłacić zamówienie i chce to zrobić teraz. Jak mogę opłacić zamówienie?
Jeżeli posiadasz konto w sklepie, zaloguj się na swoje konto i na liście zamówień będziesz mieć swoje zamówienie ze statusem Przyjęte do realizacji’ i opcją Opłać. Kliknij w niego i automatycznie zostaniesz przekierowany do płatności.
Jeżeli nie masz konta, zobacz swoją skrzynkę email, w której powinieneś mieć wiadomość z płatnością lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jakie są dostępne promocje i rabaty?
Ciesząca się największą popularnością Promocja to 10% rabat na pierwsze zakupy po zapisaniu się do naszego klubu Newslettera. Jest Was już kilka tysięcy!
Aby otrzymać 10% rabat zapisz się TUTAJ
Aktualne promocje i rabaty znajdziesz tutaj: https://darymex.pl/rabaty-i-promocje
Jak skorzystać z dostępnego rabatu?
W koszyku zakupowym z lewej strony, pod listą produktów znajdź ‘Posiadam kod rabatowy’ i kliknij obok ‘Użyj’. Wpisz w pole swój kod rabatowy i kliknij ‘Zatwierdź’. Rabat automatycznie obniży cenę w koszyku.
Jak mogę zapisać się do Newslettera aby otrzymać rabat?
Aby zapisać się do klubu Newslettera wpisz swoje imię i email TUTAJ
Gdzie znajdę rabat za zapis do Newslettera?
Aktualne rabaty wysyłamy na email do naszych subskrybentów Newsletter. Aby się zapisać wpisz swoje imię i email TUTAJ
Wszystkie aktualne rabaty zawsze znajdziesz na swojej skrzynce email.
Co w przypadku gdy nie otrzymam rabatu za zapis do Newslettera?
Gdy nie otrzymasz rabatu po zapisie do Newslettera sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM. Gdy tam również nie ma kodu rabatowego, skontaktuj się z nami -> TUTAJ
Co w przypadku gdy dany rabat nie działa?
Niedziałający rabat może być spowodowany jego przedawnieniu lub w koszyku posiadasz produkt lub kilka produktów, które aktualnie są w promocji. Kody rabatowe i promocje nigdy się nie łączą.
Inną przyczyną może być fakt, że rabat dotyczy tylko konkretnej grupy produktowej i dane produkty w koszyku do niej nie należą, sprawdź wtedy regulamin kodu, który zawsze określa na co konkretnie jest dany rabat.
Użyty rabat nie obniżył ceny wszystkich produktów, dlaczego? Kod rabatowy nie działa?
Przyczyną jest fakt, że dane produkty znajdują się już w promocji lub użyty został inny kod rabatowy. Kody rabatowe i promocje nigdy nie łączą się ze sobą.
Co w przypadku wykorzystania rabatu i zwrotu zamówienia? Czy mogę wykorzystać kod jeszcze raz?
Jeżeli jest to kod na pierwsze zakupy nie można wykorzystać kodu jeszcze raz. Jeżeli rabat jest ogólnodostępny, jak najbardziej możesz kod wykorzystać na kolejne zakupy.
Posiadam kilka kodów rabatowych – czy mogę ich użyć w jednym zamówieniu?
Nie można użyć jednocześnie kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu. Jeżeli chcesz wykorzystać wszystkie kody rabatowe, podziel zamówienie na osobne zakupy.
Co w przypadku gdy otrzymałem niepełne zamówienie?
W przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Oczywiście doślemy produkty na nasz koszt.
Jeżeli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty różnych marek i producentów, możemy takie zamówienie wysłać w kilku częściach.
Dlaczego otrzymałem niepełne zamówienie?
Jeżeli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty różnych marek i producentów, możemy takie zamówienie wysłać w kilku częściach. Nie martw się, na pewno wszystko do Ciebie dotrze, tylko w innym przedziale czasowym. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Co w przypadku gdy zapomniałem dodać uwagi do zamówienia?
Jeżeli chcesz dodać modyfikacje i uwagi do złożonego zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak modyfikować złożone zamówienie?
W celu modyfikacji zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Powiadom dowolną formą nasze Biuro Obsługi Klienta o chęci zwrotu zamówienia. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zwrotu, który znajdziesz TUTAJ. Wypełnij formularz i włóż do przygotowanej przesyłki ze zwracanym towarem. Zaklej paczkę i wyślij dowolną formą na adres siedziby firmy: Darymex Group Sp. z o.o., ul. Siedliska 124, 32-620 Brzeszcze.
Więcej informacji o zwrotach znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/zwrot
Jak dokonać zwrotu części zamówienia?
Powiadom dowolną formą nasze Biuro Obsługi Klienta o chęci zwrotu zamówienia. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zwrotu, który znajdziesz TUTAJ. Wypełnij formularz i włóż do przygotowanej przesyłki ze zwracanym towarem. Zaklej paczkę i wyślij dowolną formą na adres siedziby firmy: Darymex Group Sp. z o.o., ul. Siedliska 124, 32-620 Brzeszcze.
Więcej informacji o zwrotach znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/zwrot
Jaki dokument zwrotu muszę wypełnić?
Dokument zwrotu, który musisz włożyć do przesyłki znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/zwrot
Gdzie znajdę dokument zwrotu do wypełnienia?
Dokument zwrotu, który musisz włożyć do przesyłki znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/zwrot
Na jaki adres należy wysłać zwrot towaru?
Przesyłkę wyślij na adres siedziby firmy: Darymex Group Sp. z o.o., ul. Siedliska 124, 32-620 Brzeszcze. Więcej dowiesz się na stronie: https://darymex.pl/zwrot
Co robić w przypadku odesłania zamówienia bez wypełnionego dokumentu zwrotu?
Nic się nie martw. Wypełniony dokument możesz przesłać nam na adres email: sklep@darymex.pl
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Masz 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu zamówienia licząc od dnia odebrania zamówienia.
Zgłoś chęć wymiany towaru do naszego Biura Obsługi Klienta, który poinformuje Cię o dalszych krokach.
Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie?
Zwrot należności za zwrócony towar otrzymasz do 14 dni roboczych w ten sam sposób w jaki opłaciłeś zamówienie.
Dlaczego mój zwrot został odrzucony?
Powodów odrzucenia zgłoszonego zwrotu może być kilka, np. złe użytkowanie produkty, zły sposób pielęgnacji produktu, fizyczne uszkodzenie produktu podczas użytkowania. Skontaktuj się wtedy z naszym Biurem Obsługi Klienta aby dowiedzieć się więcej.
Jak zgłosić reklamacje produktu?
Powiadom dowolną formą nasze Biuro Obsługi Klienta o chęci reklamacji zamówienia. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajdziesz TUTAJ. Wypełnij formularz i włóż do przygotowanej przesyłki ze zwracanym towarem. Zaklej paczkę i wyślij dowolną formą na adres siedziby firmy: Darymex Group Sp. z o.o., ul. Siedliska 124, 32-620 Brzeszcze.
Więcej informacji o reklamacji znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/reklamacje
Jaki dokument reklamacji muszę wypełnić?
Dokument reklamacji znajdziesz TUTAJ
Gdzie znajdę dokument reklamacji do wypełnienia?
Dokument reklamacji znajdziesz TUTAJ
Na jaki adres należy wysłać produkt z reklamacji?
Przygotowaną przesyłkę wyślij na adres siedziby firmy: Darymex Group Sp. z o.o., ul. Siedliska 124, 32-620 Brzeszcze.
Co robić w przypadku odesłania zamówienia bez wypełnionego dokumentu reklamacji?
Nic się nie martw. Wypełniony dokument możesz przesłać nam na adres email: sklep@darymex.pl
Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu.
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu.
Czy wymiana produktu na nowy wydłuża termin rękojmi o następne 2 lata?
Nie, wymiana produktu nie resetuje okresu 2-letniej odpowiedzialności.
Dlaczego sklep zwrócił mi środki, pomimo żądania wymiany towaru na nowy?
Przyczyną może być wyczerpanie zapasów magazynowych danego produktu. Każdorazowa decyzja jest przekazywana przez nasze Biuro Obsługi Klienta.
Wejdź w zakładkę ‘Moje konto’ u góry strony.
Wejdź w ‘Zarejestruj się’.
Uzupełnij pole E-mail oraz Hasło i kliknij ‘Zarejestruj się’.
Wejdź w zakładkę ‘Moje konto’ u góry strony.
Wypełnij dane logowania i kliknij „Zaloguj się’.
Aby usunąć konto skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w dowolnej formie. Kontakt znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/kontakt
Jak dodać produkty do ulubionych?
Przy każdym produkcie znajduje się ikonka serca. Kliknij w ikonę, a system automatycznie doda produkt do Twojej listy ulubionych produktów.
Pamiętaj, aby dodać produkty do ulubionych musisz być zalogowany do konta. Aby utworzyć konto kliknij TUTAJ
Gdzie znajdę ulubione produkty?
W prawym górnym rogu kliknij w ikonkę serca ‘Ulubione’.
Zapomniałem hasła do konta, co zrobić?
Możesz zresetować swoje hasło do konta. W zakładce ‘Zaloguj się’ kliknij ‘Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.’ Wpisz swój adres email, na który zostanie automatycznie wysłana wiadomość zresetowania hasła.
Jak zmienić ustawienia mojego konta?
Zaloguj się do swojego konta i wejdź w zakładkę ‘Moje konto’. Na stronie znajdziesz wszystkie swoje dane, które możesz edytować.
Wejdź do ‘Moje konto’. Na stronie znajdziesz wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia.
Jak zapisać się do Newslettera – subskrypcja
Aby zapisać się do Newslettera przejdź TUTAJ i wpisz swoje imię i nazwisko. Otrzymasz wiadomość email, w której musisz potwierdzić chęć zapisu do Newslettera.
Jak mogę dostać powiadomienie o dostępności?
Gdy produkt aktualnie nie znajduje się u nas na magazynie, zamiast przycisku ‘Dodaj do koszyka’ pojawi się przycisk ‘Powiadom o dostępności’. Kliknij w niego i wpisz w polu Adres email, swój email na który chcesz otrzymać powiadomienie. Kliknij przycisk ‘Zapisz się’.
Jak wystawić opinię za zamówienie?
Opinie za zamówienie możesz wystawić od razu po zakończeniu procesu zamówienia w oknie pop-up które się pojawi lub w późniejszym czasie gdy zostanie wysłana do Ciebie wiadomość email.
Jak wystawić opinię otrzymanym produktom?
Gdy tylko otrzymasz produkty, przyjdzie do Ciebie wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii do każdego produktu.
Jak skontaktować się ze sklepem?
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/kontakt
Jak zgłosić błąd w działaniu sklepu?
Możesz zgłosić problem ze sklepem w każdy możliwy sposób. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: https://darymex.pl/zglos-blad
Jak zgłosić brak danych nt. produktu?
Jeżeli nie znalazłeś interesujących Cię informacji nt. produktu i uważasz, że powinniśmy to uzupełnić skontaktuj się z nami w dowolnej formie (https://darymex.pl/zglos-blad ) lub kliknij na karcie produktu z prawej strony przycisk ‘Napisz do nas!’ i wypełnij Formularz kontaktowy.
Jak dobrać rozmiar prześcieradła?
Rozmiary naszych prześcieradeł podajemy w następujący sposób: szerokość x wysokość. Przykładowo prześcieradło 160x200 oznacza, że produkt ma szerokość 160 cm i długość 200 cm.
W naszej ofercie posiadamy prześcieradła bez gumki (satyna 100% bawełna) oraz z gumką (satyna 100% bawełna, jersey oraz frotte).
Co jeśli materac jest większy lub mniejszy?
Mimo, że staramy się aby rozmiary odpowiadały najpopularniejszym wymiarom materacy dostępnych na naszym rynku, może się zdarzyć że materac będzie większy lub mniejszy o kilka cm. Istnieje wtedy możliwość założenia prześcieradła na taki materac dzięki elastyczności materiałów jersey i frotte. Frotte i jersey są rozciągliwe, więc można założyć lekką tolerancję rozmiarowa dla tych prześcieradeł - około 5-10 cm.
Tkanina satyna bawełniana jest nierozciągliwa, a prześcieradło przed wypraniem będzie miało minimalnie większy rozmiar niż podany na opakowaniu ze względu na wykurcz, który nastąpi po pierwszym praniu